Thursday, July 26, 2012

ခ်ည္တိုင္





အေမက
ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ေသာကေတြကို
သူ ့ရင္ဘတ္မွာ ခ်ိတ္ဆြဲေပးရဲခဲ႕သေလာက္
ကြ်န္ေတာ္က
အေမ ့ရဲ႕ ဒုကၡေတြကို
မ်က္ေစ ့မွိတ္ အသံတိတ္ေနခဲ႕တယ္....။


အေမက
ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ေခါင္းမာမႈေတြကို
တိတ္တဆိတ္ အားေပးေနခဲ႕သေလာက္
ကြ်န္ေတာ္က
အေမရဲ႕ ရြံ႕ရြံ႕ခြ်န္ခြ်န္ ရုန္းကန္မွဳေတြကို
မသိက်ိဳးကြ်ံၿပဳ လစ္လ်ဴရွဴေနခဲ့တယ္....။


ကြ်န္ေတာ္႕အတြက္ မီးျပတိုက္ကို
အေမ႕ဘ၀နဲ႕ထြန္းညိွ လင္းျမျပီးကာစ
လ , တစ္စင္းနဲ႕
ႀကယ္စင္သင္းဖြဲ႕
ရိုင္းပင္းစံုညီ သိုင္း၀ိုင္းေနကာမွ
ကြ်န္ေတာ္က
ႏွစ္ခ်ိဳ႕ ေနာင္တေတြနဲ႕ အိမ္အျပန္.....။ 



မွတ္ခ်က္ ။ ။ေကာင္းကင္မွ ကိုညီလင္းႏိုင္ ( ညမီးအိမ္ ) ႏွင့္
ရပ္ေ၀းေျမျခားသို႕ ေရာက္ရိွေနႀကေသာ
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ ႏွစ္သစ္မွာ မိဘေက်းဇူးမ်ားကို ေနာင္တ
ေတြနဲ႕ အိမ္အျပန္ ျဖစ္မေနႀကရေအာင္ သီကုံးေရးစပ္ပါသည္ ။ 

No comments:

Post a Comment